Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  • Ole aina kohtelias, avulias ja ystävällinen
  • Asiakas on aina oikeassa, vaikkei olisikaan
  • Jos et tiedä, mitä tehdä, kysy vuorovastaavalta.
  • Jos vuorovastaava ei tiedä mitä tehdä, soita kirpputorivastaavalle.
  • Aina kun otat tuotteen tai ongelmallisen hintalapun syystä tai toisesta sivuun, merkitse siihen teipillä/lapulla syy!

...

  • Pidä huolta kanssatätien hyvinvoinnista, lounas tai juominen voi unohtua kiireessä

Luppoajalla kassatädit voivat viedä myyntiin palautuvia tuotteita takaisin pöytiin, parittaa eksyneitä hintalappuja ja hintalaputtomia myyntiin saapuneita tuotteita, ja siirtää löytyneet parit myyntiin palautuvien kasaan tai jopa suoraan myyntiin. Kassan takana on kannattavaa pitää esimerkiksi yksi laatikko eksyneille hintalapuille, ja toinen hintalaputtomille tuotteille, jotta ruuhka-aikaan pysyisi järjestys yllä.

...